keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Vihdoin kunnossa, melkein!

Elikkäs tässä postauksessa vihdoin aika kattavaa kuvaa kämpästä, lähes tulkoon valmiina :) Sohva on vielä etsinnän kohteena, mutta sillä ei ole hirveä kiire, koska mulla kuitenkin on sohva, esteettisesti se vaan ei ehkä oo se paras :D

Elikkäs tässä kuvaa "olohuoneesta". Mä siis asun yksiössä, eli mulla on makkari ja olkkari samassa, oon vaan huonekaluilla vähän jakanut erillisiksi alueiksi :)



Tässä sit vähän kuvaa mun eteisestä, se ei mikään suuri oo, mutta ihan tarpeeksi tilaa yhden ihmisen takeille :) tuosta alla olevan kuvan oikealla puolella olevasta ovesta aukeaa siis mun vaatehuone, että siinä on mun säilytystila tässä kämpässä :)



Ja tässäpä mun keittiö, josta oon tosi iloinen, että se oli näin hyvässä kunnossa kun muutin tähän. Keittiö on siis rempattu 2007 ja musta se on tehty tosi nätiksi :)



Otin nää kuvat ennen mun tupareita, kun kerrankin tuli siivottua oikein perusteellisesti :D Tässäpä sitten vielä kuvat siitä, minkä näköisenä siivoilin ja minkä näköisenä sit olin illalla...

siivoiluasua...

juhla-asua..

harvoin baariin laittaisin ihan noin juhlavaa, mut nyt oli hyvä syy, kun mulla oli synttärit samaisena päivänä ;)

Ja tässä vielä synttäri lahja itelleni :) luvluvluv <3

Ei kommentteja:

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...