perjantai 19. marraskuuta 2010

Pipokauden rakastaja


Hoksasin tossa viime lauantaina kun valmistauduin baarireissulle, että en oo varmaan kuukauteen laittanu tukkaani "kokonaan". Mulla on AINA pipo tai joku vastaava päässä!



Ja lähes aina se pipo on tuo harmaa Seppälästä löydetty tupsupipo. Ihan täydellisen värinen ja mallinen, ja on lämmin vaikka on kohtalaisen ohutta neulosta.

Oon muutenkin huomannut käyttäväni ihan liian paljon harmaata pukeutumisessani. Ennen kaverit sanoi että mä olin se joka aina otti ne kirkkaimmat värit kaupassa, mut tuskin olisivat samaa mieltä nykyään. Joo, on mulla violetteja vaatteita, ehkä pari jotain värikästä paitaa, mut lähes kaikki on nykyään mustaa, valkoista tai harmaata.

Harmaa vaan on helppo yhdistelyväri. Se ei dominoi mitään, ja korut näyttää sen kanssa usein tosi kivalta :) Ja harmaan saa kivaksi erilaisilla asusteilla.

Tässäpä muuten vielä toinen älyttömän hyvä löytö Seppälästä:

Maailman suloisimmat villasukat! Ostin nää torstaina ja jo nyt mietin että pitäis varmaan käydä ostamassa toinen pari, ettei sit tuu suru puseroon, jos/kun näille jotain sattuu tai nää kuluu... :/ ja kuvassa toi vaaleanpunainen ei näytä yhtä söpöltä kuin oikeesti. Se on siis sellainen kunnon karkkivaaleanpunainen :)

Tein torstaina myös sukkiin sopivat kynnet :D


Että sellasta :)

1 kommentti:

ananaskala kirjoitti...

SAMA.
Ennen oli värikästä, nyt kauheen "tylsää" mustaa, valkosta, harmaata ja käytän myös pipoja liikaa :DD
MUTTA MINÄ TYKKÄÄN.

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...