torstai 18. marraskuuta 2010

Mä en kestä

Tein tänään virheen. Kävin lääkärissä ja aattelin että kun kerran kauppaan meen, niin matkan varrella piipahdan Sport Outletissa katsastamassa talven laskettelutakki tarjonnan... Ei ois pitäny. Tapasin täydellisen yksilön ja rakastuin. Tosin mun tuurillani, kun kyseinen herra oli -40% alennuksessa, löytyy kokoja S ja XL. Vaikka kyse oli miesten takista, ei S mennyt edes kiinni ja XL nyt oli ihan suoraan sanoen teltta. Multa olis menny vuosi kaivaa sormenpäät esiin sieltä hihoista :D

Noh, mietinpä sitten että no ei mitään, tilaan netistä sen jostain. Sitten vilkaisin hintalappua. 279e... Auts, kun ne housutkin pitäis sitten hankkia.

Äskenpä sitten aattelin selailla, josko netistä sen takin löytäisin, jos vaikka sattuis joku ihana tuuri, että se olisi alennuksessa sielläkin... No enpä löytänyt kyseistä takkia mistään!! En Ripzonen omilta sivuilta enkä ylipäänsä mistään! Oi, mihin katosi mun lumberjack-kuosinen täydellisen violetti-valkoinen takki???

nooo, tästä innostuneena selailin vähän streetsivustojen takkivalikoimia, josko joku muu sitten korvaisi kyseisen rakkauden. Ja tämän löysin:


OMG?!?! Juuh, no onhan tuo halvempi, VAIN 239,00e. Mut onhan se nyt täydellisen kaunis?! Ja käytinhän mä tota edellistäkin mooonta vuotta :D

ETTE IKINÄ ARVAA!!!! mun mieleen palautui yhtäkkiä flashbackinä sen violetin takin nimi ja MÄ LÖYSIN SEN!


(on muuten jännä, että hihoista näkyy sormet, mutta sillä ei oo naamaa :D)

Ton pinta ei oo sellasta normilaskettelutakki kangasta, vaan siinä on vähän niin ku "päällä" sellasta pehmosta "raidotusta". Se tuntuu vähän niinku flanellilta.. Ja siinä on magneettinapit tossa vetoketjun suojaläpässä. Ja noiden pussitaskujen sivussa on normitaskut vetoketjulla.

Kyllä mä siitä aika paljon tykkään. Ja hirveetä riistoa (muka) Outletissa! Jenkeissä toi takki maksaa 169 dollaria, eli noin 125e!!! Ja täällä se on lähes puoleen hintaan 170e!

Noh, eipä kohoteta verenpainetta tämän enempää.

Kysyisinkin nyt sieltä ketä tätä sitten lukeekin (jos lukee), että kumpi noista on paremman näköinen? :D (tahtoisin valkoiset housut)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Absolutely toi violetti, vaikka onkin violetti =D -a-k

Outi kirjoitti...

:D no mä koitan vielä päästä helsinkihi ennen reissua, ni jos siellä olis vähän suurempi valikoima.. ku on se sit kivempi päästä sitä kokeilee enne ostoo..

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...