sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Mamin luona

Tänään kävin viettämässä äitienpäivää oman mamin luona :) Syötiin hyvää härkäruukkua ja jälkkäriksi sitruunaista mansikkakakkua, nams <3


Tehtiin äipän kanssa mun veroehdotukseen muutoksia matkakorvausten muodossa ja vähän muutenkin tutkittiin paikkoja, että äiti pääsee syksyllä remontoimaan. Eli siis pikkuhiljaa meidän tyttöjen tavarat tyhjennetään meidän entisistä huoneista :)

Kävin muuten tänään aamulla päivystyksessä, kun tää flunssa ei millään ota laantuakseen. Sain sitten vielä kaksi lisä saikkupäivää... Eli keskiviikkona vasta seuraavaksi kouluun, eli sitten on jo puolet toukokuusta sairastettu!


Aika ihQ eiks vaa? :D on ollu välillä vähän tylsää töissä ja olen sitten tökkinyt kynsikoristeita puhelimeen... Aikomuksena ois joskus saada se kokonaan täytettyä :)



Sain äipältä myöhäisenä nimipäivälahjana Issey Miyaken suihkugeelin. Mun melkein ensimmäinen hajuvesi on ollut Issey Miyake ja se on yks harvoista, jonka olen kuluttanut totaalisesti loppuun :) Jotenkin ne vaan on ihanan raikkaita!

Taustalla olen minä itse ;) Aika pienenä, tuskin yli 2v. Tollanen pallonaama olen ollut :D Otin myös pari muuta kuvaa itsestäni mitä löysin kehyksistä...


Minä ekaluokalla :D Halusin olla poika 12-vuotiaaksi asti ja itseasiassa Jukka luuli ekalla kerralla kun näytin tätä kuvaa, että siinä on mun pikkuveli :D


Sitten vähän tuoreempaa kuvaa, eli vuodelta 2007, kun kirjotin :) Tuolloin mun tukka on ollut pisimmillään, kun siitä on saanut tehtyä jopa kampauksen kiharoilla!

Eipä tässä muuta, mä jatkan sairasloman viettoa koneen ja tvn ääressä, alkaa pikkuhiljaa tulemaan jo korvista ulos tää kotona istuminen... Mieli tekis lähteä jumppaan tai salille tai ihan vaan kaupungille, mutta eipä se varmaan kannata, tai ollaan taas pidempään kipeenä :/

Loppuun vielä mun fiiliksen nostatusbiisi tältä päivältä ;)

Ei kommentteja:

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...