lauantai 10. joulukuuta 2011

"Niin mutta mihin se puhuva laama meni?!"

Taaspa pitkästä aikaa päivityksiä :D Mä olen kyllä niin surkea tässä -_- oikein ketuttaa itteäkin. Mutta nyt tuli fiilis, että tekisi mieli tänne kirjotella, joten niinpä minä teen! Eipä se kenestäkään muustakaan ole kiinni, milloin mun pitää/saan tänne naputella :)

Tässäpä olen nyt sitten saanut sen koulunkin aluilleen, hirveesti koko ajan on isoja koulujuttuja, 10 sivun raportteja ja laajoja ryhmätehtäviä, mutta kaikista on selvitty vielä tähän mennessä ihan kunnialla.


Olin tän vkl nyt täällä kotikonnuilla, Raumalla, käymässä. Ihan sen takia tänne suuntasin, kun perjantaina oli paikallisessa baarissa Kaija Koon keikka. Olin kaverin kanssa ostanut liput keikalle jo kaksi kuukautta ennen, joten oli kyllä odotettu! :D Ja olihan se keikka sen arvoinen.


Meillä oli samalla pikkupikkujoulut pienellä porukalla, ehkä 15 henkeä meitä yhteensä oli. Kiva oli napostella joulutorttuja ja muuta pientä suupalaa, pelata muistipeliä ja jauhaa sitä kuuluisaa. Baareilukin meni sitten ihan rauhallisissa merkeissä, on tässä lähiaikoina tullut oltua hieman turhan usein tuolla yökerhon puolella...


Näistä kuvista ei paljon näe, mutta olen ihan rakastunut tuohon tummansiniseen uuteen talvitakkiini, jonka ostin noin kuukausi sitten Carlingsista. Takki on parka-mallinen ja todella lämmin. Tykkään kun takissa on paljon taskutilaa, rinnassa ja lantiolla on molemmin puolin läppätaskut ja alemmissa läppätaskuissa on vielä päällä erilliset "sujautus"-taskut, kuten minä niitä kutsun. Eli siis taskut toisen taskun päällä, johon voi kädet sujauttaa helposti sivulta päin :)

Eipä tuossakaan näe oikein niitä "sujautus"-taskuja :D Ja arvatkaa, harmittaako, kun ostin takin täysihintaisena ja nyt Carlingsissa on kaikki takit -50% !

Noh, nyt voisin painua unille, huomenna on edessä pitkä istuminen junassa, että pääsen taas takaisin rakkaaseen Jyväskylään. Onneksi sain ladattua päivän aikana läppäriini Keisarin uudet kuviot, joka on pitkään jo pyörinyt mielessä, että pitäisi taas saada katsottua.

Ei kommentteja:

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...