sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Retroilua

Oltiin tossa lauantaina tyhjentämässä appiukkopuolen vanhempien taloa isolla porukalla ja voin kyllä sanoa, että kivaa oli! Tein muutaman hauskan löydönkin, niistä kuvaa alempana ;)

toinen tupsu on hiukan irti :/

Kyllä sitä roskaa hiukan sieltä lähtikin! (kuva otettu katolta)
Vähän on maha turvoksissa :D (toivottavasti)

Sitten näihin meidän löytöihin:

Saatiin tuo söpö minijääkaappi, sitä voi käyttää toki myös lämpimänä, mutta kukapa lämpökaappia tarvitsee? :D


Ja tässä nää mun löydöt: Aino-tossut, parit helmet, kolme pipoa ( ihana tuo tupsullinen! ), lasit, laukku ja Nanson XXL yöpaita, jota ajattelin käyttää mekkona :)

7 kommenttia:

Norppis kirjoitti...

Ihania löytöjä, ja toi yöpaita näyttää tosi kivalta! Ja romuakin kertyi näköjään ihan kiitettävästi ;)

Outi kirjoitti...

kiitos kiitos! juu se on kiva, sitä pitää vaan lyhentää viis senttiä helmasta, sit se on tosi hyvä :D

Anonyymi kirjoitti...

ajattelin kiittää kun kirjotat näin kivaa blogia=)
ja sulla on ihan törkeen makeita
hius tyylejä ollu ja on nytkin=)

mä itekkin rakastan penkoo muitten "roinaa" kun sieltä voi löytyä just noin kivoja löytöjä!!
sen takia rakastan kirppiksillä
penkomistakin=)

hyvää syksyä=)
T:nasu86

Outi kirjoitti...

voi kiitos nasu!! tulipa älyttömän hyvä mieli kommentistasi ^___^

Anonyymi kirjoitti...

ole hyvä vaan =)
saan sun hius tyyleistä vinkkejä omaan lyhyeen malliini on kiva aika ajoin vaihtaa tyyliä!!

ja samoin tykkään sun vaate tyylistä=)

olen ihan hulluna näitten erilaisten blogien seuraamiseen=)

siin on vaan 1 huono puoli aina löytyy jotain mikä olis itelle kiva hankkia...ja siihen menee rahaa=/

onko sulla muita tatskoja kuin siivet ja tää uus joka on muuten tosi kiva?

mulla on 4 tatskaa ja lisää tekis mieli=) ainoo et "pelkään" et mä näytän kymmenen vuoden siltä kuin mun iskä jolla on n.20 tatskaa=)
tai must tuntuu et se on mun poikaystävä joka sitä pelkää enemmäm =D t:nasu86

Outi kirjoitti...

ei mulla ole muita tatuointeja, vielä :D Ehkä sitten tulevaisuudessa tulee taas jotain...

Mä oon vähän sellanen persoona, että kyllästyn hiustyyliin nopsaan ja sitten menee koko pää vaihtoon :D nyt kyllä tää puoliks pitkä tuntuu tosi kivalta ja taidan tätä pitää hetken... tänään just värjäsin tän ja leikkasin hiukan päältä pisimpiä tupsuja lyhyemmiks :)

Anonyymi kirjoitti...

mun mielestä se lyhyt vaalee ja sit se ruskee oransseilla raidoilla on ne mun lempparit=) mä tykkäisin siit lyhyestä vaaleesta itellä mut ensinnäkään mulle ei sovi blondi tukka ja toiseksee siin olis nii kauhia urakka et mulla tuskin olis sen jälkeen hiuksia enää ollenkaan =/

mä tykkäisin kans taas ottaa jonkun uuden tatskan mut mä nyt yritän pitää itteni aisoissa=)

T. nasu86

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...