tiistai 29. syyskuuta 2009

Kipeys päivä

Oon tänään vaan maannut kotona, aamulla oli kurkku niin kipeä, että päätin jäädä kotiin ja lepäillä, kauhea väsykin ollut koko päivän :/ Kyllä se syksy sieltä sitten ilmeisesti tulee....

Tässäpä nyt kuitenkin eilisen asua, aika tylsää, mutta asua kuitenkin :D Ilmeet oli pakko sensuroida, en tykännyt. Noin vaaleanvioletit farkut muuten oli mun "tavoitehousut" vielä vähän aikaa sitten, nyt ne jo menee jalkaan :D

pipo - löytö
farkut - h&m
huppari - cubus
kengät - vans
valkoinen toppi - sailor jerry
harmaa neule - only
tuubihuivi - gina tricot

Mä kävin tossa kesäkuussa rakennekynsi kurssi ja oon siitä asti tehnyt kotona moisia. Tykkään hirveesti ja pikkuhiljaa keräilen kaikenmaailman koristuksia ja hileitä ;D Omiin kynsiin tietysti sitten kokeillaan kaikkea:


Tällästä tänään, ehkä vedetään huomenna paremmin ;)

1 kommentti:

Nanna kirjoitti...

kiva idea tehdä joka kynsi erilaiseks :P
ite oon kans välillä testaillut omiin kynsiin vähän mitä sattuu. Pituuksienkin kanssa tullut leikittyä mm. pikkurilleihin hullut stiletot, muihin normaalimpaa pituutta :D

-Nanna
http://tuplaongelma.blogspot.com/

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...