keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Vielä on kesää jäljellä... eiku.

Mä voin rehellisesti sanoa, että odotan kesää tällä hetkellä kuin kuuta nousevaa. Mun odotuksista huolimatta taivas syytää lunta aivan tolkuttomiin aikoihin, kuten esimerkiksi pari päivää sitten!! Mur.



Noh, lumesta huolimatta, kesä vaatteet saapuu kauppojen hyllyille ja niinpä minäkin heikkona ihmisenä taapersin uskollisesti tutkimaan henkkamaukan rekkejä noin vartti ennen puljun sulkemisaikaa. Pikashoppailu kuitenkin tuotti tulosta, eikä kukkarokaan kovin suuresti keventynyt...



Hamstrasin kaksin kappalein näitä omia lemppari toppejani, löysiä, a-mallisia läpinäkyviä 5e jokapaikanhöyliä. Kaapista löytyy aivan nukkaiseksi käytetyt musta ja valkoinen, nyt käteen tarttui sähkönsininen ja musta-valkoraidallinen. Täydellisiä.


 Ylemmässä kuvassa näkyy uusi hamonen, jollaista oon pitkään miettinyt, kun niitä on tuntunut vilahtelevan kaikissa mahdollisissa blogeissa ja tyylisivustoissa. Nyt kun törmäsin tuohon 15e maksavaan yksinkertaiseen yksilöön, päätin rohkaistua. En pidä pohkeitani mitenkään kauniina, niin vähän epäilytti, mutta eiköhän hamonen silti käyttöön pääse!

Toinen alaosa löytyi ale tangosta 10e lapulla varustettuna. Olen noita hypistellyt jo useammat kerrat ja nyt päätin kotiuttaa ihanuudet. Aivan puhtaat pinkit pökät ei ole, vaan itseasiassa kuvio on vähän sellaista ruudukkomaista.

Eipäs mulla juuri muuta tällä kertaa, nyt on aika painua unille, jotta aamulla jaksaa painua taas salille rehkimään! Mulla on käynnissä missio 'syksyksi sixpäk'. We'll see....

Tämä neiti pitää mulle seuraa tällä hetkellä:


Manta <3 br="">


Ei kommentteja:

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...