lauantai 10. heinäkuuta 2010

Kämpän tuunausta...

Heip taas! Tänään ei kyllä vielä luvassa kämppä kuvia, ilme ei ole muuttunut niin radikaalisti, että se kannattaisi ;) Ikea romppeet sain kasattua, mutta tapetit ovat yhä revityt, sohva on puolipukeissa, koska värjäysprosessi on vielä mietintäasteella ja muutenkin ylimääräistä tavaraa lojuu siellä täällä...

Ajattelin tässä nyt näyttää, mitä tuli hankittua Ikeasta :) Kunhan tapetit saadaan seinille ja tavarat omille paikoilleen, voin laittaa kuvaa siitä, miten ne asettuvat mun asuntoon :)

Elikkäs...

Mulla oli tiukat kriteerit mittojen suhteen ruokapöydälle, koska mun keittiössä on sellanen hassu "kolo", mihin se sopii :) Edellisessä postauksessa se kolo taitaakin vilahtaa yhdessä kuvassa. Mutta niin, se on tosiaan vaan 145cm leveä, eli molemmin puolin pöytää ei pysty istuu, jos pöytä olis yli 60cm levee... Tää Melltorp pöytä on nyt 74x74, mut toinen istuu sit päädyssä, eikä vastapuolella... Ja hei, mä asun yksin, miten usein mun tarvii ajatella istumatilaa kahdelle :D?!

Tälläset perustuolit ostin, halvimmat vaan... :D Kaksi kappaletta siis..

Olin kaavaillut ensin sitä 4x4 ruutuista vastaavanlaista tilanjakajaksi, mutta se olis pienentänyt tätä kämppää entisestään niin paljon, että päädyin sitten tähän pienempään :)

Sitten uusi tv-taso, koska mun tv tulee reunoilta viime kertaisen tason ulkopuolelle :D toi on tosi kiva, hiukan turhan vähän dvd ja pleikkaripeleille säilytystilaa, koska ne ei mahdu pystyyn tohon... Mut voin sit hankkia vaikka jonkun hyllyn sitä varten :)

Tää oli heräteostos, näitä oli siinä kassojen luona ja makso 4,95e ni päätin sit kotiuttaa... Mun keittiön seinät on beiget, ja ne taittaa hiukan vaaleenpunaseen ja mulle tulee luultavasti violetti seinä yms, ni aattelin että toi sopii sit kivasti ;)


Sit vielä pakollinen, eli pimennyverhot.. Mun kämppäni ikkunat on etelään päin ja asun neljännessä kerroksessa, eli mulle paistaa arska sisään koko päivän! Eli täällä on ihan sika kuuma :/ Itekään en kestä sitä, saati sitten koira, jolla on musta paksu turkki... Taidan saada noi tänään ikkunoihin, toiv sitten lämpö hiukan laskis...

Nää oli siis isoimmat mitä hankin, tulihan sitä sitten vielä kaikkea pientä kasattua kärryyn, kuten lamppuja, keittiöpyyhkeitä, snapsilaseja yms ;)

3 kommenttia:

ananaskala kirjoitti...

Hyviä ostoksia! Oon niin katkera aina kaikille jotka pääsee Ikeaan :D Mut odotan sen tulevan meillekkin joskus... Kunhan alkaisivat rakentaa.

Se paikka on vaan niin ihanan halpa tälläiselle köyhälle ku minä.

Voisin kuvitella ostavani samoja, kuin sinä :D

Outi kirjoitti...

Juu on aika kiva ku ne rakensi toisen Tampereelle, Raisioon on nyt matkaa sellanen reilu tunti, Tampereelle noin kaks :D

On kyl aika huvittavaa, että olit jotenkin hirmu samanoloinen ihminen :D Sulla on aina kiva tukka, mitä kattelin blogistas ja vaatteet ja muut timagin, pääkallot, musta, pinkki.. !!! kummaa...

ananaskala kirjoitti...

Niimpä! Kehtaa jopa lähtee paikan päälle, kun ei oo niin pitkä ajomatka :>

Olin? :D
Kiitti! Leikkaan ite tukkani, niin kiva kun sitä kehutaan. Nyt annan kasvaa ja se kyllä näyttääkin sille. Juurikasvua semmoset 4cm varmaa niin vois ehkä asialle tehdä jotain.

Just hyvä, jos löytää samantyylisen ihmisen! Mitä katselin myös, niin tuli samanlainen olo! :D Siks rupesin seuraamaan sinun elämää tämän kautta.

You May Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...